mandag 25. januar 2010

For barna - kommer snart!


Nå holder jeg på å vie barnas rom en smule oppmerksomhet. Jeg har laget en serie med bilder hvor de første ordene i teksten på barnesanger er med. Bildene skal trykkes på lerret og i litt stor og god størrelse. Tror disse bildene kan bli noe barna setter pris på å se på, samtidig som det glir fint inn i den dempede fargeskalaen i den nordiske /franske stilen som mange av oss liker så godt. Ser litt småslitt ut (som alt annet her inne =) og med småsøte barnslige bokstaver. Kommer for salg om ikke lenge. Ha en fin kveld videre!


13 kommentarer:

  1. Hej, og tak for din hilsen på min blog,
    du har mange dejlige ting her, så jeg vender tilbage.

    Hyggelige hilsener fra Dorthe

    SvarSlett
  2. Så nydelig side du har! Og så nydelige ting du lager! Denne siden må jeg følge med på! :)
    Ha en god kveld videre!

    SvarSlett
  3. Heia!
    Takk for hyggelig hilsen på bloggen min.
    Her var det mye fint:0) Kjempe fin blogg også.

    SvarSlett
  4. Disse barnebildene var virkelig flotte <3
    Du er kjempedyktig!
    Klem fra Anneli <3

    SvarSlett
  5. Hei!
    Nydelig kort, eg vil gjerne kjøpe "sjokolade-kort" om du har.

    SvarSlett
  6. Utrolig fine...jeg likte godt den gammeldagse stilen :)

    SvarSlett
  7. Helt nyyydelige!!! Så flink du er:)

    Klem
    Anette:)

    SvarSlett
  8. De er så nydelige at jeg nesten blir stum:)

    SvarSlett
  9. Heisann du. Lekre bilder du har laget. Tøft med sangtekster som vi alle kjenner ;)

    Ha en fin dag ;)

    SvarSlett
  10. hei! så nydelig blogg og nyyydelige kort du har:) la meg til som følger her jeg!

    ha en fin dag:)

    SvarSlett
  11. Så herlig det med jenta med kjolen og biler er.:-) flink du.:-) ha en fin dag.:-) Gry

    SvarSlett