onsdag 30. juni 2010

Nøkkelringer med Lavendel

Jeg har vært så heldig å få tak i noen kaffesekker av hamp. Jeg har mange planer med dem som jeg gleder meg til å prøve ut. Elsker den grove teksturen og følelsen av noe "ekte". Det første jeg har laget av sekkene er disse nøkkelringene som er fylt med Lavendel. Har man nøkkelknippet i vesken lukter det deilig Lavendel i hele veska, og bedre kan det vel ikke bli =) Jeg har valgt å lage bokstav på dem, har litt dilla på bokstaver...så når du bestiller må du velge hvilken bokstav du vil ha på. Pris kr. 49,-

13 kommentarer:

  1. wooow du er så flink at det er mulig å finne på det !!!!

    :)))))

    SvarSlett
  2. Så fine:) Og så deilig med lavendel-lukt i vesken:)

    SvarSlett
  3. De var skikkelige koselige, flink du er :)

    SvarSlett
  4. Utrolig stilig!Deilig med noe ekte og naturlig!Ja, dette kunstnersinnet er merkelig...det finnes vel knapt en bit av moder jord som ikke setter din fantasi i sving??Gøy å se!!!Og litt mindre urettferdig når det tross alt går an å kjøpe...for oss som ikke strutter av ideer og evner:-) (jeg får snakke for meg selv, for det ser ut til at det er en god del kreative følgere av bloggen!)

    SvarSlett
  5. Så fine:-)
    - har litt dilla på tekstil-trykk jeg også:-)
    Ha en fin dag,
    klem Hege.

    SvarSlett
  6. Såå flotte de er :)
    Har lyst å prøve meg på tekstil trykk jeg også.
    MEN hvor kjøper man slike bokstaver?

    Klem C

    SvarSlett
  7. Heisann:)

    Takk for det:)
    Jeg skal iallefall gjøre mitt beste:):)
    Klem fra Kari:)

    SvarSlett
  8. Heia!! :)
    Tusen takk for de koseligste kommentarer! :)
    Sååå herlig disse var da, så kreativt! VIRKELIG!!

    Klart du kan bli med på give awayen!! Koselig at du meldte deg på :)
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  9. Hei.Kjempe fine.Å så lurt.Å så deilig lukt.Slik kunne jeg tengt meg.For se senere.Ha en riktig fin Torsdag.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  10. Hei hei ! :)

    Kunne tenkt meg å bestille en slik av deg med bokstaven A, har du det ? ;) Disse var jo bare så stilige ! ♥ Sååå masse fint hos deg ! ♥

    Klemmer Anette

    anetteth@online.no

    SvarSlett
  11. Kunne svært gjerne tenkt meg en av disse flotte nøkkelringene også jeg ;) Med bokstaven H :)

    Iren

    SvarSlett