søndag 6. juni 2010

Salige søndag!

Håper dere også har en deilig søndag med sol! Jeg skal i allefall ut og nyte solen og høre på småfuglene som synger til meg av hjertets lyst. Vi har fugleunger i fuglekassene våre, så vi hører et nydelig baby-fuglekor hver gang foreldrene kommer med matservering. Nydelige lyder!! Jeg kan ikke la være å smile for meg selv hver gang jeg hører det, og så ser jeg for meg de små fugleungene med gapende nebb. Naturen er fantastisk! Jeg har designet to nye skilt i dag, så titt innom igjen litt senere i dag hvis du vil de dem =) I mellomtiden sier jeg bare SALIG SØNDAG til dere alle!!

3 kommentarer:

  1. Her har vi også strålende sol og sommer.
    Enig, lyder fra små fugleunger er bare nydelig.
    Blir spennende å se dine nye skilter.
    Ønsker deg en fortsatt strålende søndag.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  2. Ja, det er deilig med solskinn. Du skriver så fint og legger ut så nydelige bilder.
    Takk for besøk hos meg og koselig kommentar. Jeg har linket til bloggen din nå.
    Ha fortsatt en strålende søndag!

    SvarSlett
  3. Sweet little floral bunch. I can' get this to translate..wish I could.


    Rose

    SvarSlett