onsdag 18. august 2010

Er dere på facebook??


Er det noen av dere som er på facebook?? Jeg vet om noen av dere da, som følger meg der allerede og det er jeg kjempeglad for =) Gå inn på siden min HER og finn innlegget om å invitere vennene dine til siden min, så er du med på trekning av en Salige Lavendel gave. Har ikke helt bestemt hva gaven skal være enda, men skal prøve få til noe fint. Husk å skrive en kommentar om at du har invitert vennene dine når du har gjort det. Og så sier jeg TUSEN TAKK til dere som vil være med på det! Ha en fin dag alle sammen. Her hos meg er det et ordentlig ruskevær, så jeg håper bare at ikke alle blomstene mine blir blåst i fillebiter...

12 kommentarer:

  1. Godmorgen.
    Joda eg er på facebook, eller fjaseboka som ett söskenbarn til meg sier...
    Skal ta og sjekke den siden eg.

    Håper det er bra med deg. Her går det fint.
    Men trur hösten er på ingang...
    Ha det godt.
    Klems Synnöve.

    SvarSlett
  2. Jeg har sendt avgårde en del invitasjoner i dag.
    Mange bloggere er på FB, men ikke alltid like lett å finne, for i bloggen bruker de gjerne nickname....

    SvarSlett
  3. Hei.Har nå nylig vært inn på Facebook.Hviste ikke att du var dær.Da må jeg inn å trykke på Liker efterpå.Du er jo kjempe flink.Ha en riktig fin Onsdag.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  4. heisan

    har vært i9nne på FB nå...


    nydelig blomst du har...liker de så godt.. spesielt de fylte...

    håper du koser deg i ruske været =)

    klemmer 0)

    SvarSlett
  5. Håper rosene din fortsatt står :)
    Tusen takk for kos hilsen, blir rent rørt :)

    Har hatt Oslo-tur med jentene idag, litt shopping og litt kos..

    Ha en fortreffelig kveld!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  6. Jeg har lagt meg til som følger på Facebook! Du må gjerne følge meg også om du vil:)

    http://www.facebook.com/pages/Tyrifryd-3-Blogg/332464069221?ref=ts

    Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  7. Tusen takk for koselig melding på bloggen min, du er vel ein knupp:)
    Det verste er over no... eller... vi finn ein måte å takle det på, og det er fint:)
    Godt å vere tilbake!

    SvarSlett
  8. Så mye fint du har til salgs.
    Likte de gamle flaskene med etikkene kjempgodt. Fine etikketter du lager.
    Klem

    SvarSlett
  9. Jeg er på Facebook vet du. Følger deg og greier:) Skal gå inn og gjøre det med en gang jeg:)

    SvarSlett
  10. Jeg fikk med meg giveawayen din vettu;) Har en på siden min jeg oxo;)

    SvarSlett
  11. Jeg er med !! :o)

    Du den sink bøssa, vet ikke om det er fler ting i samme serie, men de har jo mye lysestaker og sånn i samme da :)))

    SvarSlett
  12. Har også vært inne på FaceBook nå.Så håper at det ble ok.Klem sissel

    SvarSlett