mandag 4. oktober 2010

Det franske kjøkken

Nå vet jeg at det er noen som blir glade =) Endelig er jeg ferdig med etikettene med fransk tekst. Det er en pakke på 6 etiketter med følgende tørrvarer : 1. Le sucre = sukker, 2. La farine = mel, 3. sel = salt, 4. levure = bakepulver, 5. sucre vanille = vaniljesukker og 6. flocons d'avoine = havregryn. Det er matte papiretiketter i høy kvalitet med vannfast trykk. Flotte å sette på norgesglass og andre krukker og gjerne ha fremme på kjøkkenbenken eller en åpen hylle. De lager virkelig en fin fransk/vintage stemning! Pris kr. 89

8 kommentarer:

  1. Underbara etiketter,
    ska fundera på saken, kanske skulle behöva städa i skafferiet!
    Kram

    SvarSlett
  2. Så koselig kommentar fra deg inne på bloggen min! Måtte jo selvfølgelig inn å se hvem du er også! :) Så utrolig mye vakkert du selger!! Utrolig delikat og stemningsfullt! Jeg har ikke så enormt mye i den stilen selv, men synes det er utrolig vakkert! :) Jeg kommen nok innom deg jevnt og trutt! :)
    Ønsker deg en god dag! :)

    SvarSlett
  3. ÅÅÅ disse var skjønne... du er jammen meg ene ner i dette altså =)=)

    SvarSlett
  4. Utrolig flotte etiketter du har laget - flinkisen... :o)

    Ha en flott uke videre!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  5. Hei igjen. Takk for koselige meldinger, det er litt hektisk her om dagen og da blir det lite med blogging. Har akkurat kommet hjem etter noen regnfulle dager i Valdres, men i morgen setter jeg meg på bussen til Oslo og hotel Bristol. Blir vel ikke noe mer blogging på meg da tenker jeg, men skal pakke ned lapptoppen om en liten stund slik at jeg i hverfall kan følge med he he.Ang butikken, jo da det meste blir produsert hos oss, men da i få eksemplarer. blir spennende og vise hva som blir produsert med strykemerkene dine.....har sett tng og tang ligge på klippebordet. Ha en fortsatt fin uke, Klem

    SvarSlett