lørdag 1. januar 2011

2011 !

Da skriver vi 2011 =) Synes årene går fortere og fortere...mulig det er tegn på at man begynner å bli litt vel moden?!! Jeg har i allefal lyst å takke alle dere mine fantastiske kunder som har holdt meg travelt opptatt dette året og også alle dere som trofast titter innom bloggen her. Dere gir meg så mye positive tilbakemeldinger og hjertevarmende kommentarer, jeg sier bare 1000 takk til hver og en av dere. Gleder meg til året som nå har begynt, og håper det byr på nye og spennende muligheter både for meg og dere. Jeg har mange spennende planer både når det gjelder jobb og ellers i livet, så får vi se om drømmer blir til virkelighet dette året også =) Nå sier jeg god natt og sov søtt og avslutter med et bilde av mine to små søte. Vi blogges!!


14 kommentarer:

  1. Koselig bilde♥

    Godt nytt år til deg, gleder meg til å følge deg i 2011 og :)

    Klem Anita

    SvarSlett
  2. Jeg Ønsker Deg Et Riktig Godt Nytt År:-) Jeg gleder meg til å følge bloggen din i det nye året. Klem fra Seascape

    SvarSlett
  3. Godt nytt år til deg. Bare elsker 2011-kalenderen jeg kjøpte av deg.
    Klem :O)

    SvarSlett
  4. Å det har vært en glede å følge deg i året som har vært :) gleder meg masse til å fortsatt titte innom deg og bloggen din... Virkelig en inspirasjon å komme på besøk her :) Nydelig bilde av dine to søte små ♥ Ha en fortsatt fin helg, kos deg masse, klem fra Mette

    ╔═════════ ೋღ❤ღೋ ═════════╗
    ೋ ❤❤❤~~GODT NYTT ÅR~~❤❤❤ ೋ
    ╚═════════ ೋღ❤ღೋ ═════════╝

    SvarSlett
  5. Så søte disse små vennene dine er?
    Ønsker deg og dine et riktig Godt Nytt År!

    SvarSlett
  6. Ønsker deg et godt nyttår og gleder meg til å følge deg videre!!
    Nyttårsklem!!

    SvarSlett
  7. Ha et riktig godt nytt år :-))

    Klem fra meg

    SvarSlett
  8. Et riktig godt og kreativt år til deg.
    Vi holder kontakten....

    SvarSlett
  9. For et nyyyydelig bilde av de to sjarmørene dine,- håper det gikk bra med dem begge når det "braket løs" i går!:)

    Riktig Godt Nytt År til deg og dine og jeg må bare si som følger;keep up the good work:))))))

    toveklem:)

    SvarSlett
  10. Godt nytt år til deg og dine. Ha en fin dag, den første i 2011. Klem Julie

    SvarSlett
  11. måtte 2011 bli velsignet med mange drømmer i oppfyllelse for deg! Og måtte du sprudle av kreativitet og måtte min pengeportemonné inneholde nok til å nyte godt av den samme kreativiteten! Godt nytt år!

    SvarSlett
  12. Jeg tar gjerne et blogg-år til sammen med deg!!Alltid gøy å komme innom og se hva som er tryllet frem. Jeg er også fornøyd med alt som kommer fra Salige Lavendel. Lekkert og alltid god kvalitet!

    SvarSlett
  13. Hei, og takk for koselig kommentar hos meg! Nydelig blogg du har, og masse fine ting her... Sokkene er greie å strikke, er ikke så avansert. Hælen var bare å minke eller øke, så kan du det, går det fint. Ville gjerne bestilt noen orange- og jasminsåper fra deg, kan jeg gjøre det her eller må jeg skrive bestilling pr. mail? Med vennlig hilsen Julie Bore (http://marianejulie.blogspot.com

    SvarSlett