onsdag 20. april 2011

Serie : With love from heart

Postkort med motiver jeg fant da jeg var i Paris i mai. Får reiselyst bare jeg tenker på disse enorme markedene - gate opp og gate ned med rusne nøkler, kaffesekker, sølvtøy, store vakre divaner og glass skap, metallkasser med gamle veldreide flasker oppi, franske skilt...sukk, jeg vil tilbake!! Disse kortene gir meg minner ja. Ved bestilling skriver du hvilke kort du vil ha ved å bruke bokstaven A,B eller C som er skrevet under kortet. Trykk på større bilde for å se detaljer.
Alle kortene har teksten "With love from heart". Pris kr. 43,-

4 kommentarer:

  1. Så utrolig vakre kort:)

    Ha en fin dag og en god påske,
    klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  2. Nydeligt som alltid!

    God påske til deg og dine:)

    SvarSlett
  3. I love these. So soft and adorable!!
    Great find.

    blessings
    barbara jean

    SvarSlett