torsdag 16. juni 2011

Etiketter til skolebøkene



Prøvetrykkingen ble vellykket, så da er etikettene til skolebøkene lagt ut på nettbutikken. Du finner dem her under kategorien skolestart. Benytt sjansen mens det er 20 % på hele butikken. Søndag kl. 12.00 er siste frist, da er feiringen av nettbutikken over. Rabattkoden finner du i et innlegg under her.

Her hos meg er det varmt og godt i dag, blanding av full som og overskyet. Sitter med vinduet helt åpent mens jeg jobber og nyter utsikt over havet og et flittig sort/hvit fluesnapper par som flyr ut og inn til sine små gapende fugleunger. Elsker den herlige lyden når alle ungene roper i kor. Jeg er ikke så glad i insekter, og håper disse mine fuglevenner forsyner seg grådig av dem =)Fluesnapperen er kjent for det, så jeg ble lykkelig da jeg oppdaget at de hadde flyttet inn i den ledige ettroms leiligheten min kjære har bygget til dem. Koselig å tenke på at den huser en hel liten fuglefamilie.

6 kommentarer:

  1. Koselige disse merkelappene...

    SvarSlett
  2. Gratuler så masse med nettbutikk. Likte kjempegodt disse skolemerkelappene og legger inn et ønske om flere motiver:) gratulererr så masse med nettbutikk, har vært inne og meldt meg på nyhetsbrev:) klem monica

    SvarSlett
  3. Heisan...så hyggelig at du stakk innom en tur hos meg.Det var studenten som stod for bakingen,men oppskrifen er 450g melis, 250g malte mandler, 200g eggehvite,50 g sukker. Kremen laget vi av smør, melis og most mango. Tilsett litt mango om gangen, for kremen skilte seg når vi tok i for mye. Akkurat passe godt moden mango gir best smak. Ha en nydelig kveld.

    SvarSlett
  4. Tusen takk for koslig kommentar :)
    Nydelige merkelapper!
    Ha en forsatt fin kveld,klem.

    SvarSlett
  5. For en nydelig nettbutikk :D Tar meg en tur innom etter ferien og plukker med meg noen kort :)

    SvarSlett
  6. For noen sjønne etiketter. Se om jeg kan få tipset om dem på Skolelyst. Nå har jeg tatt sommerferie, men i august er jeg på an igjen:-)

    SvarSlett