fredag 23. desember 2011

Duk med tekst


Jeg laget meg en duk i dag =) Elsker duker, helst i lin. Denne skal få enda mer frynsete kanter etter noen vask da jeg bare har sydd en sikksakk kant rundt duken med hvit tråd. Liker det røffe uttrykket og en linduk kan gjerne være bittelitt ustrøket også. Men prikken over i´en for meg var å stryke på en tekst nederst på to av kantene. Det står : " No woman in the world has more courage than the one who can stop after eating one piece of chocolate!"
Jepp, jeg er sjokoman. Heldigvis liker jeg den mørke typen så jeg nyter min sjokolade med den beste samvittighet og fryd =) Ære være forskeren som fant ut at mørk sjokolade er sunt.
Ha en nydelig aften alle sammen!

25 kommentarer:

  1. ...tusen takk for hilsen inne hos meg....og du store min..DUKEN din var fantastisk...si fra hvis du selger en til meg...sjokoladejente jeg og..men har avtale med venninne om å bare spise 70% men d blir noen unntak,,,julehilsen fra miamor

    SvarSlett
  2. Oi så lekker denne duken din var. Knallbra tekst.. og jeg er helt motsatt.. Sjokoman så det holder gitt.

    God jul tild eg og dine. Klemmer fra Renate

    SvarSlett
  3. Stilig!!!
    Får si frå viss du skulle få lyst å lage flere, kjøper gjerne :)

    Ønsker deg en flott jul, kose deg med dine kjære :)

    Klem fra enda en sjokoman :)

    SvarSlett
  4. Kjempe fin duk:)
    God jul til deg og dine..Kos dere masse..
    Juleklem fra meg

    SvarSlett
  5. Så fint!

    Ønsker deg og dine en riktig god jul!
    Håper dere får gode juledager!
    Juleklem Tonje

    SvarSlett
  6. Ønsker deg og dine en fin og fredfylt julღ

    God klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  7. God Jul til deg og dine!!!

    ♥Klem fra Hanne

    SvarSlett
  8. Ønsker deg og dine en koselig julehelg!

    Juleklem sendes...

    SvarSlett
  9. for en feiende flott duk!
    ønsker deg en riktig fin jul...
    klem/magny

    SvarSlett
  10. Utrolig flott duk! Og hvem kan si nei til sjokolade da;)
    "Ønsket er gammelt men ennå så ekte.En fredelig jul jeg ønsker med dette. Sender deg en juleklem og håper at den finner frem".
    God juleklem fra meg!

    SvarSlett
  11. For en fin duk, skjønt med teksten!
    Ønsker deg og dine en riktig god jul!
    Klem

    SvarSlett
  12. V A K K E R T! Jeg ønsker deg og dine en riktig god jul! Kos dere og nyt noen late dager ;) Klem Gry <3

    SvarSlett
  13. God jul til deg;-)Undertegnede er teavhengig sjokoman!!!

    SvarSlett
  14. Ønsker deg og dine en riktig god jul
    Nyt juledagene
    Juleklem Tonje

    SvarSlett
  15. Nydelig duk - liker også lin veldig godt!

    Ønsker deg en riktig god jul og et godt nytt år!

    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  16. Så nydelig! Lin er lekkert :)

    SvarSlett
  17. Nydelig!
    Ønsker deg en riktig god jul! Klem fra livy

    SvarSlett
  18. Nydelig duk!
    Jeg liker også linduker veldig godt:)
    Håper du koser deg masse:)
    Ønsker deg og dine ei fortsatt fin og god jul!

    SvarSlett
  19. ..ja si fra til meg du når dukene kommer for salg.jeg kjøper!...ja premium med havsalt er kjøpt inn nå til jul....men akkurat nå nyter jeg en 76%t chocolate starbrook extra dark belgiaan fine art..den var supergod!!

    SvarSlett
  20. ..ja si fra til meg du når dukene kommer for salg.jeg kjøper!...ja premium med havsalt er kjøpt inn nå til jul....men akkurat nå nyter jeg en 76%t chocolate starbrook extra dark belgiaan fine art..den var supergod!!

    SvarSlett
  21. Kjempe fin, jeg elsker den fonten!

    *God Jul*

    SvarSlett
  22. Vakkert vakkert og en fiiin ide!! Elsker teksten!

    Tusen takk for varme tanker og gode ord! Det gjør godt!
    Har blitt spesielle juledager, men vi har vært sammen med familie og venner og hatt fine dager..

    Gleder med til å bruk tekstene fra deg, som ankom rett før jul..

    Ønsker deg nydelige romjulsdager med dine kjære!

    Stor juleklem fra Tove

    SvarSlett
  23. Nydelig duk!
    Linduker er lekre ♥
    Ønsker deg fortsatt gode juledager;)

    Klem Line

    SvarSlett
  24. ME GUSTA TU BLOG...
    LAS ETIQUETAS PRECIOSAS.
    SALUDITOS

    SvarSlett