onsdag 18. april 2012

Innbydelse

Endelig kommer det et innbydelseskort, det er mange som har spurt etter det. Flere er på vei...her vises det første.

Bakgrunnsfargen er svakt svakt pudderrosa, kortet er dobbelt med tilhørende tags som man kan knyte rundt kortet som lukking /pynt.

Forsiden viser et festkledt par i fashion fra tidlig 1900-tallet. Kortet passer både til bryllup og bryllupsdager og ellers alle selskaper som har et litt elegant preg over seg.
(Trykk på større bilde hvis du vil lese teksten.)

Innbydelsene leveres i pakker på 5 kort og du finner dem her på Madame A.

8 kommentarer:

  1. Hei!

    For noen nydelige innbydelser:) du finner så utrolig mye koselig!
    Fortsatt god kveld!

    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Flotte innbydelser! Alltid like mye fint å finne her.
    Du lurte på hvordan du tar lavendelstiklinger. Når jeg klipper dem på våren så tar jeg det jeg klipper av å stikker ned i jorda ett eller annet sted i hagen. Men husk å vanne så de ikke tørker ut. Lykke til. :) klem Merethe

    SvarSlett
  3. Så vakre innbydelser.. Gleder meg til å se flere. Du er så flink til å finne nydelig ting til butikken din.
    Ønsker deg en fortsatt fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  4. Så vakre:)
    Og gratulasjonskortene under her var bare utrolig herlige:)
    Flink du er!

    Ha ei god natt og en fin torsdag,
    snart helg nå;)
    Klem til deg,
    Hanne:)

    SvarSlett
  5. Åh . disse var nydelige! Tenk så koselig både å sende ut og å motta :)

    Og korsettene under her - WOW! Helt fantastisk!

    Men - først av alt - TUSEN TAKK for overraskelser som falt i smak og var midt i blinken! Jeg ble både rørt og glad. Snille snille du :)

    Litt hektiske tider så blogg og hilsener lider litt..

    Ha en skjønn morgendag!

    Stor klem fra Tove

    SvarSlett
  6. Oj de var utruligt fine,veit kor eg skal bestille visst eg skal ha innbydelsekort:)
    Ein fine dag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  7. Heisann:)
    Så nydelige innbydelseskort...:))

    Ønsker deg flotte dager resten av uken:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  8. Så fine de var:) Du lager så mye fint.
    takk for besøket inne hos meg:)

    Ha en fin dag.

    SvarSlett