tirsdag 4. september 2012

Bokstaver

Nå ligger bokstav-plansjene i nettbutikken HER. Foreløpig har man mulighet til å få sitt eget bilde trykket på plansjen - kanskje av barna eller andre man er glad i. Hvis det blir for mye jobb med dette tar jeg vekk muligheten, men jeg vil prøve det ut. Kan hende mange synes det ville være koselig å få en kjær person i rammen istedet for disse gamle bildene?? Vi får se...
Kan jo være en veldig hyggelig venninnegave / søskengave/ mammagave også.

For å få ditt eget bilde på plansjen mailer du bare bildet du vil ha til oss. Hvis du bare har fargebilde, gjør jeg det om til sort/hvitt hvis du ønsker det.

DER KOM SOLA!! Jippi. Det har regnet tett fram til nå, så jeg var spent på om værmeldingen skulle holde ord, og det gjorde den. H for Happy =) 


6 kommentarer:

  1. Så utruligt smart ide,kjempestiligt:)
    Dei var jo så fine;)
    Her har det vært regn og sol om kvarandre idag,men håpe sola vinner:)
    Fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. De var jo bare utrolig stilig:)
    Så morsomt med noe alle andre ikke har:)

    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Lur og fin ide :)
    Helt enig i at det var en hyggelig gave ♥

    Fin tirsdagskveld!

    SvarSlett
  4. Ååh!! Se der ja! Virkelig vakre!
    .. må ha, bare må ha.. :-)

    SvarSlett
  5. hei, hei :-)
    koselig at du var innom hos meg og tittet :-)

    Jeg bruker alltid å vaske godt det jeg skal spraye, med salmiakkvann, deretter grunner jeg ( primer på sprayboks)---så er det bare å spraye med den fargen du liker :-)

    klem tone

    SvarSlett
  6. Disse var knalltøffe - og ja, tenk så fine å få i gave :) med bilde!! Hm, skal jommen tenke om jeg ikke må hive meg rundt på dem der...nå har du fristet meg med diverse finsaker i lange tider, men jeg får aldri fingern ut. er virkelig ikke kjappest i landet, for å si det sånn...

    ;) Håper du har en fin uke så langt- Nyt onsdagen og høstluften :) klem

    SvarSlett