tirsdag 18. september 2012

Mann i blonder og rosa sko for 50 kroner (hi hi)

 Nå er fyrstikkeskene som ble annonsert i går kommet i butikken. Jeg er så glad for økende besøk på blogg og butikk, at jeg gir et introduksjonstilbud på disse eskene. En pakke med en stor og en liten får du for 50 kroner =)
 Jeg har ikke så mange foreløpig, så jeg kan ikke garantere at det er nok til alle som vil ha. Men det kommer flere etterhvert. Nostalgiske fyrstikkesker er populært og kan være et blikkfang både på hyller, lysfat og bord.
 Designet på disse er i de skjønneste fargetoner - rosa, gult, turkist, grønt og lyseblått. Fyrstikkhodene er mørkebrune.

 Selv om fabrikkstilen sniker seg inn i mangt et hjem for tiden, er det mange som holder godt fast på de små søte pike-bildene. Det kan jo også være et supert kontrastsupplement til en røffere stil. Stilmix er gøy og skaper spennende interiør.

 En sepia variant er også med i serien, vakker og sart stemning.
 Som mange vet er jeg veldig glad i hunder, så denne storsjarmøren er jeg veldig glad i! Den har fått plass i min stue og lager en herlig turkis/gul fargespot på en mørkebrun kasse. Love it!!



 Mann i blonder, rosa bukse og til og med rosa sko, hihi - ganske lekkert! I dag er det forbeholdt kvinner å gå i rosa og bruke blonder, men sånn har det jo ikke alltid vært. Tenk for et fabelaktig gatebilde det var den gangen dette var et alminnelig antrekk! T-skjorte og olabukse som til og med sagger langt nedover...er ikke like facinerende vil jeg påstå.

 Håper jeg har fått til en god blend av tøft og søtt og at det faller i smak hos mine aller kjæreste kunder! Fyrstikkeskene finner du på Madame A under kategorien FYRSTIKK ESKER (nsaturlig nok).


14 kommentarer:

  1. Mann i blonder - LOVE <3
    Så vakre fyrtikkesker har jeg aldri sett:) Håper du har en fin dag! Klem fra Ellen

    SvarSlett
  2. Nydelig må nok ha et sett,tenker jeg.
    Klem

    SvarSlett
  3. Så herlige fyrstikkesker:)
    Nydelige Nostalgiske bilder:)

    Klem Merete

    SvarSlett
  4. Nydelige fyrstikkesker.
    Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg:)
    Fin kveld til deg!
    - AC

    SvarSlett
  5. Så nydelige disse fyrstikkeskene var:)
    Det er jeg som har tatt bildene av min lille baby ja:)
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  6. nei du hørtes du så lur ut med den overskriften din at jeg bare måtte inn og se hva du driver med:)
    Enda flere av desse nydelige fyrstikkeskene...den ene vakrere enn den andre!!!Som du sier fine å ha liggende fremme - og det må de jo for de er altfor fine til å legge i en skuff eller skap!!!Herlige farger,herlige motiv...t.o.m menn i blonder du;)
    Toveklem:)

    SvarSlett
  7. Så fiiine en fryd å ha fremme på lysfatet :)

    Å du vet - halve gleden er jo å ønske seg noe.. :) Så ingen fare..
    Formen er OK, men noget hanglende fortsatt. Men masse å gjøre på alle fronter så da er det bare å kjøre på :)

    Nyt de fine høstdagene!

    Klem

    SvarSlett
  8. Her var det mye fint, og inspirasjon å hente:-)
    Ha en flott dag:-)

    SvarSlett
  9. Flotte fyrstikkøskjer !
    Er det du som dekorerer dei ?
    Eg fekk tips om bloggen din av Anita i Kvite draumar då eg lurte på kvar ho fekk
    Tak i dei fine etikettane til glas.
    Som du ser lagar eg endel saft, syltetøy og hermetiserer. Har spurt i mange
    butikkar, men ingen har fine etiketter.

    Takk for koseleg kommentar hos meg. Vinsyre er det same som sitronsyre og finns i
    hyllene i kolonialbutikkane.

    Ha ein fin dag !
    Anne-Mari

    SvarSlett
  10. Sååååå mange flotte fyrstikkesker! Jeg har unger som syntes fyrstikker er veldig spennende, så i mitt hus er det kun en peislighter med barnesikring som får opphold.. hehe.. men dette er jo fine ting til jul da! Et par dekorative lys, et lysfat og et par sånne esker er jo en kjempe fin gaveidè!

    Ha en flott dag videre!
    Koselig å følge bloggen din :)

    Klem fra Monica

    SvarSlett
  11. So skjønne desse eskene!!!Trur det må verte nokre slike både til meg sjølv og gaver til veninner:)
    Lenge leve romantikken♥

    Takk for hyggeleg kommentar hos meg!
    Børsta har mjuke tagger og den slit ikkje på håret:)Har brukt forskjellige typer før og endte alltid opp med ein neve hår som fallt av.Med denne nye,er det sjeldan vi mister eit hårstrå:)HEILT SANT!!!
    Har dei den ikkje hos frisøren,kan du bestille den hos blivakker.no;)

    Ønsker deg ein fin dag.

    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  12. Takk for kommentar inne hos meg :)

    Mye fint her, virkelig sjarmerende fyrstikker :)

    SvarSlett
  13. Så utrolig søte disse eskene var da;)
    Så sjarmerende!!
    Ønsker deg en herlig dag;)

    SvarSlett
  14. Hei..:) Ja lysene i stenlook brenner fint syntes jeg. Er generelt glad i lys fra Broste, de har et enormt utvalg, og gode lys.

    Jeg har aldri hatt problem med sot, og har brent alle typer lys, dyre og billige, kubbe, krone og telys. Men en venninde av meg sliter med sot, og hun mener at telys er verre enn andre lys ??? så hun bruker nå kun kubbelys. Vet ikke om det er noe i det.

    Ha en kos kveld.:))

    SvarSlett