mandag 12. november 2012

Urban - nostalgisk kontrast

 Nye etiketter på Madame A med fransk arkitektur.
Dette er en fin blanding av den urbane sort/hvite stilen som er i interiørbildet akkurat nå, og samtidig litt av det lune nostalgiske og franske.

Her brukte jeg en av etikettene på et kubbelys og den andre på en blikkboks. Flotte blikkfang og et friskt pust i interiøret. Det synes ikke så godt på bildene kanskje, men på etiketten til venstre er det også mennesker i Paris-fashion med i gatebildet, herlig sjarm!!

Leveres på klipp-ut-ark. 

Du finner dem HERog de er til sterkt nedsatt pris de første dagene, så løp og kjøp og ha det gøy med etiketter =)
Takk for besøket og hjertelig velkommen til mine nye følgere!
Er det SOL hos deg i dag??
Her stråler det og jeg gleder meg til skogtur med min lille firbente etter lunsj.




18 kommentarer:

  1. du er bare superkreativ.
    har du privat "trykkeri" du skriver alt det fine du lager ut på...?
    imponert.

    takk også for hilsen hos meg,
    klem TOVE

    SvarSlett
  2. WAW DEI VAR TØFFE!
    ØNSKER DEG EIN FINE DAG!
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  3. Ja, hva skal man si:)
    Det er jo bare utrolig flott:) de var kjempe tøffe også er du bare utrolig kreativ:)
    Fortsatt herlig dag:)

    Fikk verdens nydeligste pakke i posten i dag:) Kjempe fornøyd som alltid:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  4. Stilig! Jeg liker veldig godt gjenbruk av metallbokser, og det blir jo riktig så stilig med Paris på! :)

    SvarSlett
  5. Grazie per la bella idea..da realizzare subito!!
    Ciao
    Bellalullo

    SvarSlett
  6. Knallflotte og kjempestilige!!
    Så mange lekre ideer! Klem fra Anne-Eddie :)
    Sol i ettermiddag, ikke i hundeluftingstida!
    Nå skal jeg snart ut igjen, men nå er det mørkt! Men oppholdsvær er det iallefall!! Klem :)

    SvarSlett
  7. Så masse fine etiketter du viser oss i innleggene dine.
    Kjempefint ;)

    Ha en fin ny uke, hilsen Lisbeth <;)

    SvarSlett
  8. Takk for trivelig besøk og kommentar hos meg - jeg ler godt her jeg sitter. Blogglandia er en finurlig verden, ved at du la igjen kommentar hos meg, så fant jeg deg - og jeg ser jo med en gang at du må være et kreative menneske. Nå skal jeg titte nærmere på alt det fine. Ha en god kveld!

    SvarSlett
  9. Hei kjære deg!:)Så koselig at du tittet innom hos meg:)!
    Så utrolig koselige ting du lager!Jeg er også så glad i å bruke blikkbokser til forskjellige ting!:)Kjempetøft:)
    Utrolig koselig blogg du har:)
    Ønsker deg en flott kveld videre:)God klem fra Camilla:)

    SvarSlett
  10. Kjempeflotte etiketter, og utrolig flott utenpå en hermetikkboks!
    Nyt solen så lenge du har den. Bergen har snart passert sin normale årsnedbør, og den firbeinte får fortiden turer i regnvær, men det har sin sjarm det også. ;-)

    SvarSlett
  11. Ingen sol her nei, for langt nord til det nå, ingen sol igjen før langt utpå nyttåret. Man må være sol for hverandre denne tida istedet. :-)

    Disse etikettene var kjempesøte! Finnes så utrolig mye fint altså.
    De vinter-etikettene jeg kjøpte var nydelige, jeg har ikke fått dem på enda, men selve motivet var så flott. Gammeldags stil er vakkert. :-)

    SvarSlett
  12. Lite med sol her dessverre;). Flotte etiketter!!

    SvarSlett
  13. Kreative deg,disse var knalltøffe!
    Lite med sol her i dag, bare regn...
    Flott kveld til deg:)

    SvarSlett
  14. Stilig! Her har det regnet i dag :(
    Takk for besøk på bloggen min :)

    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  15. Utrolig tøft!

    Ha en fin mandagskveld. Kom gjerne innom meg og bli med på GIVEAWAY - fiiiin premie :)

    Klem Lene

    SvarSlett
  16. like kult hver gang!
    her har det vært nydelig vær idag....tok med hunden og gikk i skogen for å sanke div....til pynt :)

    klem tone

    SvarSlett
  17. Tak for besøget på min blog.
    Nu er det min tur og jeg må sige at her var der fine ting.
    God dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlett
  18. Flotte etiketter! Kjempefint med gjenbruk av blikkbokser!
    Du tar så koselige bilder! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett