onsdag 20. mars 2013

Fugle egg, fugle bur og gul narcissus

Disse 3 postkortene er på topplisten i Salige Lavendel nettbutikk akkurat nå. 
Grunnen er nok at mange bruker egg og gule blomster som symboler i forbindelse med påskefeiring. 

Jeg gjør ikke det selv, men har fått litt mer sansen for gule blomster det siste året. Tror jeg ble litt smittet av at gult var så trendy en stund, men det er vel lov å bli smittet av trender av og til?? Jeg er iallefall glad for at jeg har begynt å like gult bedre, det var nemlig hat-fargen min før. Nå synes jeg det er en frisk og glad farge som sprer masse god energi og en bukett gule blomster er hjertelig velkommen inn i min stue...selv om jeg nok fremdeles foretrekker de rosa, hvite og blå  =) 
Liker du gult?

Postkortene finner du HER.
Og ikke glem at det er salg på de fine lindukene på Madame A!
Se innlegget nedenfor.


6 kommentarer:

  1. Så superfine kort!!
    Jeg er heller ikke så glad i gult...men til påske bare må jeg ha påskeliljer, det blir liksom ikke påske uten dem:)
    Men ellers bruker jeg heller pastellfarger til påske,synes de er så vakre.
    Og disse fylte påskeliljene som er på kortet er de vakreste, ikke så ofte man ser slike lenger.
    Hadde slike i hagen hjemme,de har høy vårfaktor hos meg;)

    Ønsker deg en fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Så skjønne kort:)eg synest det er så fint med litt gult eg i moderate mengder,liker det på klær og eg,hihi men det er finest når me er brune då:)

    Ønsker deg ein flott kveld!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Nydelige kort:)
    Nei jeg er ikke så veldig glad i gult nei, men til påske er det helt greit;-)
    Den fargen jeg virkelig ikke kan fordra er orange. Det tror jeg må være den styggeste fargen ever, jeg klarer ikke den fargen. Det er folk som liker den, og det er helt greit det, men jeg klarer ikke den;-) vi har vel alle en farge vi ikke liker;-)? Eller?
    Klem fra Linn:-)

    SvarSlett
  4. Påskestemning <3 Verdens skjønneste kort spør du meg :-)

    Ønsker deg en fortsatt fin uke
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  5. Kan förstår att de är poppis för de är ljuvliga!
    Kram Gerda

    SvarSlett