torsdag 14. mars 2013

Mer SALG! Nye vår-kort.

Vi er snart på flyttefot med atelieet her, så det kommer til å bli en del SALG framover, så følg med! I dag er det salg på våre to rykende ferske VÅRkort. Her er det vårblomster og sommerfugler i skjønn forening. Kun kr. 29,- pr stk (veil kr. 43,-)
Send litt vårstemning til noen du en glad i =)
(Tilbudet varer til fredag kl. 21.00)
Du finner de nye kortene HER.

Så håper jeg at du fikk litt vårstemning av å titte innom meg i dag. Takk for besøket og takk til deg som tar deg bryet med å legge igjen en hilsen.

9 kommentarer:

  1. Nydelige, vårlige kort! God helg!

    SvarSlett
  2. For noen utrolig vakre vår kort:)
    De to må jeg bare ha til meg selv:)
    Kan vi gjøre som vi pleier når jeg kjøper av deg????
    Sender deg en mail jeg snart:)
    Legg av et av hvert til meg:)
    Ha en herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Så utrulig herlige kort,absolutt nydelige:))fekk vårstemning eg så absolutt!herlig at me er i mars men vil ha meir varme men det kommer nok og dagene går jo fort og:)
    Fine torsdag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Her var det mykje vakkert!!!! Tusen takk for fine kommentarar inne hjå meg. Dei varma!

    Klem!

    SvarSlett
  5. Har svart deg ang. kompost binge på min blogg:) Veldig ok å lage egen gjødsel og jordforbedring :)

    SvarSlett
  6. Hei!

    Enhjørningen er av papp, men den kommer som et puslespill, så jeg har bare satt den sammen og ikke "laget" den selv :)

    Men fin er den! :)

    SvarSlett
  7. Tusen takk for fine ord du la igjen inne hos meg!
    Ja, er bare å hive på seg strikkejakken (pluss moms, er jo så kaldt) ta med seg en liten kniv eller no og løpe ut i naturen på jakt etter "gåsunger".. Opplevelsen i seg selv er jo også så deilig.. Tror jeg gikk å smilte hele tiden :)

    GOD HELG til deg! ♥
    Klemmer og smil fra meg

    SvarSlett
  8. Nydelige kort med vårstmening :o)Her er det jammen meg mye fint! Tusen takk for koselig kommentar, og ja, den vannkokeren koker opp vannet veldig raskt! Ha en strålende kveld! Klem fra Nina

    SvarSlett