mandag 18. mars 2013

SALG på lin duker!

 Vi flytter snart atelieet, så det blir masse salg på Madame A framover en liten periode. I dag er det salg på herlige linduker! Titt innom vår tekstil kategori i nettbutikken og se prisene. Du finner det HER  Dukene er håndlavede og det er kun få av hver. 
 Duk med småkaker fra en antikk fransk oppskriftsbok. ( En av mine egne favoritter!)
Tekst og ornament, også fra en antikk fransk bok.
Alle som bestiller i dag får en gave.
Takk for at du titter innom og takk for koselige hilsener =)

7 kommentarer:

  1. Åh, dette må jeg inn å kikke på ! Klem fra Anne-Eddie ;) Lykke til med flyttingen!! :)

    SvarSlett
  2. ),O
    lö,)
    l),
    l
    Hei snupp! Jeg er på rundtur for å ønske velkommen til en konkurranse om et deilig PEACE sjal på Bloggedamer40+! Jeg håper du blir med!
    Klem, M
    Så deilige duker, skal følge med salget!

    SvarSlett
  3. Hei, dei fine etikettane kom før helga.
    Gler meg til å bruke dei :)
    Takk for koseleg besøk hos meg.

    Ynskjer deg ein fin mandagskveld :)
    Anne-Mari

    SvarSlett
  4. Oj ska du flytta din atelje? Det är roligt men det innebär också lite mer jobb ett tag.
    Ja bäst och röja undan lite saker.
    De linnedukarna är himla fina! Ja allt vad dina händer rör vid blir bara toppen.
    Kram Gerda

    SvarSlett
  5. Og nok en gang lar jeg meg friste....skal sjekkes nærmere ut - jeg er nemlig stor fan av lin :) Vakkert. Innom med en klem til deg - setter så pris på alle små spor du legger igjen hos meg rett som det er - også håper jeg du har gode dager "der borte". her jeg bor snør jeg nesten inne...og har lite lyst å ut, det er sååå kaldt!! klem klem

    SvarSlett
  6. Vi har kjøpt gulvet på Colibri Fargerike i Drammen! Jeg er usikker på prisen, siden det er noen år siden, men jeg mener at det ikke er så dyrt! Utrolig lett å legge og en helt fantastisk struktur og utseende. Det heter Senso rustic, og jeg tror det er gerflor.no som er hoved distributøren?! Vesla skal snart få nytt rom, og jeg tror nok vi går for det gulvet da! Ei venninne av meg la dette gulvet i hele stua og på kjøkkenet sitt etter å ha blitt tipset av meg. Kunne fint hatt det på alle gulv hos oss også ;)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  7. Fant den fine bloggen din via via og legger meg til som følger :)

    SvarSlett