torsdag 30. januar 2014

Mange tøffe nyheter og nye trender

Joda...jeg vet at det er veldig langt mellom innleggene her på bloggen! Men jeg følger mange av mine gode gamle bloggevenner på Instagram, det er veldig hyggelig =) 
Det er masse tøffe nyheter på Salige Lavendel denne måneden og mange nye forhandlere også.
Trenden har skiftet dramatisk - fra det søte og chabby til det stilrene enkle med naturelementer og grafiske detaljer. Mange befinner seg nok stilmessig et sted midt imellom og mange tviholder på den trivelige franske landstilen. På Salige Lavendel vil vi gjerne ha litt i den gamle stilen og litt i den nye - det er spennende med noe nytt og friskt også. Så her ser du de nyeste printene i A3 størrelse.
Hva er dine tanker om stiler og trender for tiden?? Del det gjerne her, det er gøy å vite hva du synes!!
Er du på Instagram?? Let oss gjerne opp og følg oss, så kan vi følge deg også! =)
Ha en strålende torsdags kveld - det var godt å endelig få skrevet bittelitt på bloggen igjen!
Så spørs det bare om alle har glemt meg da.

6 kommentarer:

  1. Å hei!
    Godt nytt år altså;)))
    Jeg var faktisk innom deg i går for å se om det var kutt mellom oss....hi,hi,,,,,
    Jeg er jo ikke på insta eller Face som tydeligvis ALLE andre er......
    Pytt,jeg koser meg med bloggen og syns det er koselig når du har innlegg:)))
    Skjønne nyheter.
    Ha en flott helg søde;)
    Smil og GOD klem
    Camilla .

    SvarSlett
  2. Vi er nok en salig blanding for tiden, spør du meg...... Jeg har vel alltid vært sånn. Liker å tro at hus( alder/stil) forteller litt om hvordan de vil ha det innomhus også. Har alltid vært opptatt av design og den tiden jeg var ansvarlig for en systue elsket jeg å samarbeide med interiørarkitekter. Men jeg er også glad i å ta vare på det gamle. Da spesielt håndarbeidet i alle former. Heldigvis deler jeg den interessen med han jeg deler hus med.

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Gleder meg foresten veldig til å henge opp de siste plakatene jeg handlet hos deg( bilde 3 i rammen).
    De skal jeg ha på mitt nye kontor som jeg forhåpentligvis får i løpet av våren.

    SvarSlett
  5. Takk for innspill!! Er opptatt av design jeg også, synes det er kjempespennende enten det dreier seg om klær, interiør eller andre ting. Det er bra du har evner og talenter til å leve ut interessen din, det krydrer jo livet! Jeg har nok også en slags stilmix her hjemme, men merker at jeg fjerner meg mer og mer fra den søte romantiske stilen, jeg har liksom fått litt nok...Håper bildene blir fine på kontoret ditt!! Forresten helt fantastisk å ha et eget arbeidsrom, det er gull verdt! Nyt dagen!

    SvarSlett
  6. Bland drops ;o) Kan det sies bedre? Er akkurat inne i en periode der det kjennes godt å surfe på blogger.. Kjenner at det blir rimelig mye aktiviteter på nett via jobb og ting på fritida.. Da er det deilig å oppsøke "gamle kjente" på blogg og se hva de driver på med for tida ;o) Kjekt at du også dukker opp med jevne mellomrom ;o)

    SvarSlett